skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
22:30:00
27.02.2012
27.02.2012
bibendum30
-> ŠKODA 120 GLS: stačí udělat redukci
22:01:22
27.02.2012
27.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Vitek: zbytečný, rovnou koupit dnešní univerzální zásuvku a hotovo
20:01:40
27.02.2012
27.02.2012
Vitek
-> ŠKODA 120 GLS: na to jsem si udělal redukci
19:58:55
27.02.2012
27.02.2012
dakar.cz
-> ŠKODA 120 GLS: a kdy už budou fotky nového motoru,podvozku..? Už sem nedočkavý.
19:29:57
27.02.2012
27.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Vitek: měl, ale ta byla k ničemu, protože se to ní nedal zapojit žádný spotřebič
18:54:30
27.02.2012
27.02.2012
Vitek
-> ŠKODA 120 GLS: A tys tam neměl origo zásuvku?
22:13:59
23.02.2012
23.02.2012
Maťulo
-> dakar.cz 23.02.12 19:41:05: tak potom tam mas 1,9TDi!
22:08:44
23.02.2012
23.02.2012
Star LC20
Mně přijde taky přijde lepší varianta 3,9 špajzka a k tomu navíc nějaký šlupky (nee balony 165/70), aby to mělo trochu tah, a přitom to na 5ku jelo kulturně v ještě rozumných otáčkách.
19:41:05
23.02.2012
23.02.2012
dakar.cz
-> minno: hej fakt nekecám,normálně mi to jede kilo na 2tisíce. A přitom mi to žere 2-3 litry. A když tomu pak přidám,tak úplně v pohodě se to rozjede na 190. A v tom autě o tom ani nevíš..
19:04:19
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> dakar.cz: tak zas aby si šiel 100 pri 2000 otáčkach to by si musel mať gumy 165/100
18:34:32
23.02.2012
23.02.2012
dakar.cz
-> Dušan: taky mám ten stejný názor,že na 136 je už ten převod 4.22 fakt málo. Na akceleraci asi dobré,ale pořád řadíš a pořád to máš moc vytočené.. Těch 3.9 je tak akorát,s autem to hýbe pěkně a na delší trasy dáš za 5 a jedeš 100 při 2tisíc. A když potřebuješ není problém přidat a zrychlit,ten motor si s tím v pohodě poradí..
18:08:41
23.02.2012
23.02.2012
minno
-> Dušan: tento istý pocit mám aj ja a to mám len 120 motor Ale teraz v zime nie, ale v lete a pri trochu menších kolesách je to ideálne.
17:27:17
23.02.2012
23.02.2012
Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: ja nevim, ale ten motor uz ma o tolik vetsi tah, ze mu 3,9 problem nedela spis naopak to jede paradne na 2ku coz se 4,22 je bida
16:49:42
23.02.2012
23.02.2012
Maťulo
MOLSO 23.02.12 10:42:17 napsal:
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?
vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?
vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!
15:39:27
23.02.2012
23.02.2012
ŠKODA 120 GLS
-> haso: ty žluté okruhové co tam maj za 1500.-
13:51:56
23.02.2012
23.02.2012
MATTESS
-> haso: délka pružiny bez udání tuhosti je nic neříkající
13:22:42
23.02.2012
23.02.2012
haso
-> minno: ja som nahodil tie 220ky pruziny zo speedpra a aj tak si myslim ze to moc nekleslo ked ma clovek obute balony or34